Kierowcy zdezorientowani przez sprzeczne znaki ograniczenia prędkości

Kierowcy zdezorientowani przez sprzeczne znaki ograniczenia prędkości

Kierowcy byli zdumieni po tym jak pracownicy rady miasta namalowali dwa sprzeczne ograniczenia prędkości na tej samej drodze.

Kontrowersyjne ograniczenie prędkości do 20mph ma zostać wprowadzone w Edynburgu w tym roku, a niektóre ulice są już pomalowane z nowym ograniczeniem.

Ale na jednej z dróg doprowadziło to do zamieszania, gdzie jedna strona drogi mówi, że ograniczenie wynosi 20mph, a druga, że 30mph.

Kierowcy wyrazili swoje zakłopotanie w mediach społecznościowych, a jeden z nich nazwał sytuację "zabawną".

Ale szefowie rady starali się uspokoić zdezorientowanych kierowców z nowym limitem, który ma wejść w życie w dużej części miasta 28 lutego.

Podobne znaki zostały zauważone na końcu Leith Walk przy London Road.

Obok namalowanych ostrzeżeń pojawią się tradycyjne znaki ograniczenia prędkości na poboczu drogi.

Malowane ostrzeżenia o ograniczeniach prędkości są częścią pionierskiego programu wprowadzenia ograniczeń do 20mph na 80 procentach dróg w Edynburgu.

Inicjatywa została rozwinięta w centrum miasta i wiejskiej zachodniej części Edynburga w sierpniu ubiegłego roku do fali początkowej opozycji - z petycją 2700 podpisów, aby uzyskać decyzję odwróconą.

Rzecznik AA Ian Crowder powitał 20mph strefy, ale tylko tam, gdzie "odpowiednie" - takie jak drogi ze szkołami.

ograniczenie

Powiedział: "Większość kolizji występuje w tego typu ulicach i istnieje znacząca różnica między uderzeniem kogoś przy 20mph, kiedy jest duża szansa, że przeżyje, a 30mph, gdzie jest duża szansa, że zostanie zabity".

Ale blanket 20mph strefy w całych miastach może być "kontrproduktywne", ostrzega stowarzyszenie motoryzacyjne.

Pan Crowder dodał: "Przestrzegałbym przed wprowadzaniem limitów 20mph na każdej ulicy bez dobrego powodu.

"Kierowcy mogą się tym zirytować. Większość ludzi szanuje limity 30mph, ale 20mph jest dość powolne i ludzie mogą zacząć je ignorować."

Ale kolejne konsultacje w całym mieście odnotowały pozytywny odzew - pośród pewnych pozostałych obaw dotyczących zwiększonego zatłoczenia, bezpieczeństwa drogowego i dłuższych czasów podróży.

System jest pierwszym tego typu w Szkocji i ma zostać w pełni wdrożony do stycznia przyszłego roku, a kierowcy przyłapani na przekroczeniu prędkości będą karani mandatami w wysokości 100 funtów i trzema punktami karnymi.

Kluczowe trasy arterii są wśród niewielu, które zachowają 30 i 40mph ograniczenia.

Szefowie Lothian Buses ostrzegali wcześniej, że nowe limity mogą doprowadzić do wzrostu opłat i pogorszenia jakości usług.

Rzecznik rady wyjaśnił, że znaki z limitem 30mph były dla pojazdów wyjeżdżających na pobliską Portobello Road, podczas gdy 20mph jest dla tych, którzy jadą na ulicę mieszkalną Craigentinny Crescent.

On powiedział: "Oznaczenie drogi 30mph oznacza ograniczenie prędkości na Portobello Road, na którą kierowcy wychodzą.

"Zostanie to wzmocnione przez sąsiedni znak drogowy sygnalizujący koniec strefy 20mph, który zostanie wzniesiony przed wejściem w życie limitu 20mph w tym obszarze 28 lutego.

"Oznakowanie drogowe 20mph odnosi się do ograniczenia prędkości 20mph na Craigentinny Crescent".

Więcej na: http://kosmetykisamochodowe.edu.pl

Redakcja

cardetailing.edu.pl

Świat motoryzacyjny w pigułce.

Profesjonalne porady i recenzje związane z kosmetykami i pielęgnacją samochodu.

Zadbaj o swój samochód razem z nami.

 

kontakt@cardetailing.edu.pl